radepayeeshgh

radepayeeshgh

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 17407
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->


دلم . . .

 

 

دلم ...

نه عشق آتشین میخواهد

نه دروغ های قشنگ

نه سکوت تلخ شاعرانه

نه ادعاهای بزرگ

نه بزرگ های پر ادعا

دلم یک فنجان قهوه ی داغ میخواهد و یک دوست که بشود با او حرف زد. . .



نظرات شما عزیزان:

lonely
ساعت23:44---2 خرداد 1391
سلام
چه عجب اپ كردي خانوم!!!
واقعا نوشته صريح و زيبايي بود ممنونم
به منم سر بزن
فعلا


سارا
ساعت1:21---15 ارديبهشت 1391
دم از بازی حکم میزنی! دم از حکم دل میزنی! پس به زبان"قمار"برایت میگویم! قمار زندگی را به کسی باختم که "تک" "دل" را با "خشت" برید! ... جریمه اش " یک عمر" " حســــرت" شد! باخت ِ زیبایی بود! یاد گرفتم به "دل" ، "دل" نبندم! ... یاد گرفتم از روی "دل" حکم نکنم!

سلام
دعا میکنم به خاسته ی قشنگ و کوچیکت برسی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: FA تاريخ: پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to radepayeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com